No niin, nyt sitten ne kuvat siitä leikkauksen ekä päiviltä eli aloitanpa tällä joka napattiin perjantaina eli vuorokausi leikkauksesta..

Eli siinä sitten näkyy haavat peitettynä,ihana monttu napana ja nuo kaksi putkea ovat dreeni putket joista hyi hyi paha veri tuli pois. No minulla onneksi sitä ei erittynyt paljoa ja pääsin niistä eroon suht nopeaan.

Tässä sitten kuvaa hakasista joita olikin sitten muutama sen 61cm haavan kohdalla. Otin kuvan itse niin sain vain osan kuviin kun ei yltänyt kädet pidemmällesmiley. Voisi kuvitella että nuo hakasten poisto olisi käynyt kipeää mutta eipä käynytkään ja sekin yksi mikä oli yliajan kun oli jäänyt huomaamatta niin enpäs tuntenut senkään poistoa vaikka oli jo melkoisesti ihon sisällä.

Niin käväisin eilen omalla lääkärillä (uskalsinpas vaikka en kyllä enää luota koko terveyskeskukseen).Sinnehän menin siksi kun minulla on jatkuvasti ongelmia ollut oikean lonkan kanssa kun lonkassa tuntuu useimmiten maaten polttavaa kipua ja jse on todella tuskallista ja inhottavaa kun herää siihen ja yrittää kääntyä. Lääkäri tutki lonkan ja sanoi että ei mikään ihme jos kipuilee kun ei lihaksia lainkaan ja painuu nukkuessa. Ennen on läskit pehmentäneet lonkkaa ja nyt vain luut törröttää... seurataan ja katsotaan helpottaako  jos ei niin sitten tutkitaan tarkemmin.cryingno tuota kipuakin kun on tullut jo reilu vuosi kärsittyä niin kauankohan seurataan ?????
Toinen syy miksi siellä käväisin oli nuo minun olemattomat lihakset käsissä/käsivarsissa ja seuraushan on että jos yritän nostaa tai tehdä jotain käsillä ylöspäin ei onnistu kun kipu iskee. Lääkärin vastaus tähän oli että minä syön liikaa lääkkeitä verenpaineeseen ja diabetekseen ja lähete labraan täydelliseen verenkuvaan ja marraskuussa aletaan purkaa lääkkeitä pois.Ajatella niitä lääkkeitä mitä edellinen lääkäri minulle urakalla työnsi ja määräsi kun minulla sappi vaivasi ja hänen mielestään vika oli verenpaineessa ja sokereissa ja etenkin minun päässä. angryKyllähän siinä paineet kohoaa kun kuukausikaupalla saa tapella että mulla on vatsa kipee...niin mutta sinulla nuo paineet korkealla,otappas noita lisää.......no
No onhan tuota itsekin ajatellut että lääkkeitä pitäisi hiukan katsella uusin silmin kun välillä kävelen pitkin seiniä kun maailma pyörii ja jalat lähteneet alta muutaman kerran. Mutta kun kiltti tyttö olensmiley ja silloin tämä yksi hyväkäs lääkäri väitti että minun verenpainemittari valehtelee kun näytti välillä että paineeni ovat 80/52 jne jne ja kun heidän mittareilla mittasivat niin olivat korkeammat. Oma mittari näytti kuitenkin kaikille muille oikein !!! No tämä lääkäri nyt sanoikin että heillä on huomattu että kotona mitattu tulos on se oikeampi koska potilaan paineet on korkeammat kun sairaanhoitaja mittaa ja kun lääkäri mittaa se on siitäkin selvästi korkeampi. Siis ketäs uskoisin....blush....taidan uskoa nyt tätä lääkäriä...kai.....surprisevaikka oikeasti vaikea enää luottaa oikein kehenkään tavis lääkäriin.....

Onpa kiva huomata että täälläkin käy joku lukemassa näitä minun sepustuksiani ja kommentoinneista iso KIITOS ja tsempeistä. Toivon että tästä minun kirjoittelusta olisi joillekin edes jotain hyötyä ajatuksesta mennä leikkauksiin tai jos pelottaa niin voi lukea ettei se nyt niin kauheaa ole minulla vain sattunut muutama huono kokemus mutta ne taas ei liity varsinaisesti itse laihdutus/lihavuusleikkaukseen.

Nyt vyötä taas hiukan löysemmälle laittamaan ja sitten voisikin vaikka alkaa päivitellä tuota toista blogia =)
KAIKILLE IHANAA SYKSYNJATKOA JA ILOISTA TALVEN ODOTUSTA heart
Kommentit yhä tervetulleita ja odotettuja