KOLME VIIKKOA TAKANA JA YKSI VIELÄ.....

....ennenkuin sitten joutuu syömään. Jännä juttu kun ensin neljä viikkoa maha huutaa nälkää ja tekisi mieli syödä se,tämä ja tuo ja sitten muutaman tunnin unet ja sen jälkeen pitääkin laittaa muistutukset kännyyn että muistaa syödä välillä.Vaikka olen kyllä jo huomannut että eipä tuo maha vaadi niin paljon sapuskaa kuin ennen,pystyn jopa nukkumaan vaikka murina onkin unilauluni Aamuisin olen huomannut että ennen oli saatava heti kahvi tippumaan ja iso mukillinen ennenkuin minä olin toimintakunnossa,nyt voi mennä tunti toistakin että alkaa kaivata jotain suuhunsa heräämisen jälkeen

No mennääs kuulumisiin,aamulla paino oli 103,5kg eli olen hyvin hyvin tyytyväinen.Enpä ole muutamaan vuosikymmeneen ollut näin "kevyt".Toisinaan jopa leikitellyt ajatuksella että jospa en meniskään leikkaukseen mutta kun nyt tiedän ettei tällä keinolla voi kauaa elää ja sitten tulisi paino takaisin rymisten ja inskat taas mukaan,eli kyllä mä meen.

Tässä nyt jännätty viikonlopun yli että selviänkö ilman flunssaa joka siirtäisi leikkausta,kun meillä isäntä on juuri paraikaa oikein kunnon räkätaudissa.Olisi kai se jo tarttunut jos olisi tarttuakseen ja isäntä siirtyikin soffalle nukkumaan Kiitos                                              Mutta toivon ettei nyt tulisi just viimeisinä päivinä ja tää kaikki pitäisi aloittaa taas alusta vähän ajan päästä.

Repsahduksia viikolla.... Hmmm.. En tiedä onko repsahdus mutta löysin,tai poika ja miniä kertoi että kannattaisi kokeilla Lämmin kuppi keittoja ja kokeilin ja totesin paremmiksi kuin pussijutut ja kaloreitakin vähemmänLemppareitani on kanttarelli,kanakeitto ja tänään maistan juustoparsakaalia. Niin... olen lisännyt yhden näkkärin lisää ja sen syön iltapalaksi Ja eilen sitten oli ihan pakko saada kananmuna pinaattikeiton kanssa mutta enpä enää kadu sitäkään kun paino oli aamulla 300g alhaisempi kuin eilen.

Nyt siis viikko aikaa kun olen Kys.ssä,näihin aikoihin labrassa.Menen sinne linja-autolla ja tapaan siellä Anne H.n on kiva jutella muidenkin tässä kurimuksessa olevien kanssa.Alkaa varmaan kohta olla omalla porukalla suut ja silmät täynnä minun laihdutusta.Vaikka voinpa kertoa että Hyvin on perhe tsempannut mukana kun isännältä on painoa tippunut jo rapiat 4kg ja lapsetkin ovat dieetillä melkein jokainen

Siinäpä alkuviikon tunnelmia,saatan kirjoitella tällä viikolla useamminkin kun voi olla että perhoset voi lennellä tällä viikolla vatsassa useammin kuin ennen ja puran tuntojani sitten tänne..

MUKAVAA VIIKONJATKOA JOKAISELLE hiukan nätimmän kuvan myötä..=)