PALUU ARKEEN
No nyt on sairaslomat loppu ja paluu työttömän arkeen alkanut. Olenhan kyllä yrittänyt sairaslomallakin kysellä mutta laihoin tuloksin.
Viime viikolla aloinkin sitten harjoitella vyön pois jättämistä,ensin olin suihkussa/saunassa ilman sitten taas hiukan pidemmän aikaa ja lopulta koko yö. Oudolta tuntui ja tuntui kuin olisi ollut maha rutussa ilman mitään tukea.Paha olokin tuli usein ja sitten vain vyötä kireälle ja olo helpottui. Kävelemässä kun kävin niin silloin aina turvaksi laitoin. No nyt olen kolmatta päivää ilman vyötä ja käynyt jopa ensi liukkaillakin kävelemässä varoen.
Minulle on vain tullut niin ihmeellinen tarve minun elämässäni että minun pitää päästä joka päivä pienelle lenkille. Aikoinaan se oli kauhistus ja nyt jos en lähde vaikka yritän miten itseäni estää surprise niin tulee niin rauhaton olo että pakko vetää kengät jalkaan ja taapertamaan.
Mutta nyt kun vyö ollut poissa muutaman päivän niin vatsanihan näyttää tällaiselta hirvitykseltä....

...eli ruttuinen ja rosoinen on minun litteä vatsani,turvoksissa ja ei nätti,ei todellakaan. Mutta nyt odottelen sitä muotoutumista ja vaalenemista johon voikin vuosi toista vierähtää.. Ja en aio laittaa Iltikseen juttua että mun vatsani ja muotoni on pilattu... niinkuin taannoin oli hätä jo viikon leikkauksen jälkeen joku julkisuuskipeä tehnyt... noHiljaa,hiljaa hyvä tulee...yes
Kun olen siitä vyöstä puhunut niin sehän on tällainen mukavuus...

kiinni

avattuna ja kuvattuna juuri väärinpäin eli ensin alhaalta kiinni ja siitä ylöspäin nuo vyöt.Tuo liivi on todella hieno keksintö ja turvaa paljolta leikkauksien jälkeen joten suosittelen pitämään käsketyn ajan vaikka välillä tulee tunne että nakkaa menemään.angelniinkuin itselläni oli muutamia kertoja.

Lueskelinpa tuossa aiempia juttujani kun haastatteluakin pyydettiin lehteen niin huomasin että enpäs ole viime kerroilla puhunut paljon painosta mitäänsurpriseja laihdutustahan tää on...smiley
No korjataan asia ja kerronpa semmoisen ihanan jutun että minun omaan tavoitteeseen on enää n. 4kg matkaalaugh (eli siihen 65kg jossa kuulemma olen muiden mielestä jo ihan kurjan näköinenangel) elikkäs painoni on nyt ollut noin 69,1kg noin viikon verran ja syön ihan kohtuullisesti,joskus jopa herkutellen cheekySaatan syödä pienen palan omppupiirakkaa tai vaikka täytekakkua...hmmm no sitä voi mennä enemmänkin mutta seuraukset tunnen sitten vatsassani.... dumping oireet tulevat aika pian... mutta kuten jo aiemminkin todennut en ole niitä viisaimpia ihmisiä...blushainakaan herkkuasioissa......
Mutta tässä kuva aterian koosta jonka suunnilleen syön...

eli noin 50g sienimureketta,desi muusia ja ruskeaa kastiketta3 rkl ja suvisalaattia reilu ruokalusikallinen.
No kun tämän kuvan otin ja mies kysyi mitä mä nyt meinaan niin kun kerroin sen laittavani tänne,tuumasi vain että kerrotko myös sen että siitäkin jätät puolet syömättä angel, no hyvä on tunnustetaan... usein syö silmät enemmän kuin suu ja tuostakin söin noin puolet...blush.
Suoraan sanoen hävettää hirveästi usein kun olemme esim pojan ja miniän luona/kanssa syömässä ja minähän sitten otan reilun annoksen ja sitten kun viellä syön liian nopeaan niin sitten alan ähkiä ja puhkia ja en pysty syömään,niin hävettää kun tuntuu että toiset luulee etten tykännyt vaikka juuri siksi ahmin kun hyvää.... Ymmärtää kai ne mutta oma pää ei... Mutta pahinta on se jos viellä syönnin jälkeen joudun vessaan juoksemaan yrjöä kutsumaan...cryingsilloin vasta onkin nolo olo....
Pizzaa jos syön niin 1/4 osa menee hyvin ja sitten muutama pala yli ja sitten ähkitään. Kebabia ja yleensä kokolihaa ja broileria ei oikein mene kun ne aiheuttaa todella nopean täyden olon tunteen ja jää kurkkuun (tunne,eihän ne sinne jääsmiley) mutta taas on syksy ja IHANAT SATSUMAT tulleet kauppoihinyes niitä kun ei saanut vuoteen toista syödä niin nyt kannan niitä pussikaupalla ja valehtelematta 3-5 syön päivässä.. en tietysti kerralla...cheeky. Kaupassa myyjä kertoikin itse saaneensa nuorena nokkosihottuman kun oli niitä ahminut,siksi jätän tuohon 5.n päivässä..laugh
Mutta nyt on aika suunnistaa taas päivälenkille ja lopetella tämä kirjoittelu tältä kerralta ja jäädä odottelemaan ihania kommenttejanne joita tullut ulkomailta asti ja minä kun englantia niin ymmärrä ja mies eilen sanoi että tällaisiakin on niin minä nolona vain että olen aluksi poistellut niitä vain roskapostinablush eli siis Anteeksi jokainen jonka viestin olen poistanutcryingnyt pyydän miestä suomentamaan ne ensin minulle!

IHANAA TALVEN ALKUA JOKAISELLE ja Kiitos heartkun kävit.