LOPPUSUORA ALKAA OLLA MENOSSA

Enää 4 päivää tai 5 miten sen nyt laskeekaan mutta ei enää viikkoakaan,onneksi.Tämä viikko onkin mennyt tapellessa ympärillä riehuvaa flunssaa vastaan,isäntä tänään ekaa päivää töissä.Kovin viellä köhi yöllä ja henki vinkui mutta pidäpä se pois töistä kun hiukankin pää nousee tyynystä.Itse olen juonut ja syönyt troppeja ja yrittänyt vakuuttaa itselleni etten tuu kipeeksi vaikka mikä ois. Tiistaina oli lämmöt hiukan koholla ja vedin kyllä kaiken mahdollisen mitä vain voi eli hirvein oli inkivääristä ja valkosipulista haudutettu juoma,yäk ja vitamiineja olen sitten ottanut tuplamääriä.Carmolista 3x pv 20 tippaa,isäntä jo sanoi että mulla varmaan vatsa ihan sekaisin...no hiukka porisee...

Paino oli tänä aamuna 102,8kg...laskua eilisestä vain 100g.Nyt on ollut muutaman päivän aikalailla paikallaan tuo paino ja voittepa arvata että vähän suututtaa..Mutta olen ajatellut että kai se nyt hetkeksi voikin pysähtyä kun olen tuolla

http://www.tohtori.fi/painonseuranta/

sivulla rakentamassa painokäyrässä tavoite viivan alapuolella jopa 1,5kg.Teen tuollaista käyrää säilyttääkseni tsempin kun menee alaspäin vain,mutta kauhulla mietin että entäs jos se hypähtääkin väärään suuntaan,itku tulee varmasti.

Että jännittääkö,kyyyllllläääää.............ainakin vähän Mikäkö...no nukutus hiukka,tuo hengittely kun toisinaan hankalaa hereilläkin,no joo tupakka on yksi suuri syy mutta näillä hermoilla ei sitä nyt jätetä..Jännittää myös sekin että josko ne sanookin kun menen sinne ettei ne voi jostain syystä leikata,mitä sitten teen,tulen kotiin ja alan syödä ja inskat tulee takaisin kuvioihin ja taas mennään painon kanssa ylös ja ylös.. Tuo leikkauksen jälkeinen elämä ei jännitä eikä pelota,odotan sitä innolla ja mielenkiinnolla.Eli lyhyesti kiteytettynä kun tiistai on ohi olen todella Onnellinen

Mutta nyt on taas saatu hiukan purettua olotilaa ja minä taidan lähteä carmolishuikalle.Kirjoittelen vielä ainakin sunnuntaina tuntemuksia ja sitten palataankin vasta asiaan kun olen taas kotona.

IHANAA KEVÄÄN ODOTTELUA JOKAISELLE