PALUU NORMAALIIN ELÄMÄÄN JA UUTTA LEIKKAUSTA ODOTELLESSA cheeky



No vuosi vaihtui ja olipa taas ihana huomata ettei joulun ja uuden vuoden pyhinä kilot nousseet eli yhä keikun siinä 68-69 kg.ssä.Ja ilokseni en oksentanut kuin pari kertaa koko aikana ja mahakouristuksiakin tuli vain 3 kertaa joista selvisin ilman sairaalareissua smiley
Tuon abdinoplastialeikkauksen jälkitarkastuskin oli joulukuun 17pv ja lääkäri vain kehui kuinka hyvin oli haava parantunut ja seuraava aika onkin huhtikuun 8.s ja silloin saan taas ajan seuraavaan leikkaukseen eli rinnat ja korjailua noihin siipiin mitkä jäi kylkiin ja sitten muuta hienosäätöäwink. Ainoastaan siitä hermostui kun pyysin uusimaan vatsasuojalääkkeen reseptin että miksi minulle kirjoitetaan sellaisia lääkkeitä vatsakipuihin mutta ei tutkita syytä vaan oletetaan ja käski välittömästi tilata ajan yksityiselle lääkärille joka erikoistunut luuri laihdutusleikattuihin ja olen käynytkin hänen luonaan aiemmin,no aika on nyt huomenna ja toivottavasti apu nyt löytyy noihin kouristeluihin.Terveyskeskuslääkärit käski jättää omaan arvoonsa.

Minustahan tehtiin viime vuoden puolella lehtijuttukin

...joka ilmestyi nyt 3 pv... ja juttu löytyy täältä....

 Tänään sitten eka kerran kaupassa käydessä kuulin kahden naisen kuiskuttelevan....onko se se... on on se... no on se oikeasti laihtunu niin paljon ei sitä kuvaa ole manipuloitu......laugh.
Muita kuulumisiani kertoen,olen nyt päässyt töihin ja reilun kuukauden olen ollut mummojen ja pappojen apuna pienkodissa ja ihan ihmeekseni olen jaksanut hyvin,enää en puuskuta ja puhise ja väsymys ja kyllästyminen iske heti aamusta.

Nyt näin lyhyellä tekstillä tällä kertaa mutta palaan taas kun olen käynyt tuolla lääkärissä ja mitä siellä sitten tapahtuukaan. Nyt vain toivotan jokaiselle

IHANAA JA HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA JA TSEMPPIÄ PAINONTARKKAILUUN JA -PUDOTUKSEEN heart